نمایندگی مجاز تعمیر یخچال فریزر وایت وستینگهاوس در تهران و کرج

با سلام خدمت کاربران عزیز وب سایت تهران سروس. امروز شما را با شرکت وایت وستینگهاوس و روش تعمیر یخچال فریزر وایت وستینگهاوس آشنا میکنیم. با ما همراه باشید تا مشکل خود را در سریع ترین زمان ممکن برطرف کنید.

وایت هاوس چیست؟ وایت وستینگهاوس که در ایران اغلب با اسم وایت هاوس میشناسند یکی از برندها و شرکت های تولید کننده لوازم آشپزخانه می باشد. شرکت وایت وستینگهاوس در آمریکا قرار دارد و تمامی محصولاتی که تولید می کند از جمله یخچال فریزر وایت وستینگهاوس و ماشین لباسشویی، ظرفشویی، مایکروفر و سایر لوازم آشپزخانه به سراسر دنیا صادر می کند.

شرکت وایت هاوس

یکی از تولیدات با ارزش شرکت وایت وستینگهاوس یخچال فریزر وایت وستینگ هاوس و ساید بای ساید وایت وستینگ هاوس می باشد که به دلیل کیفیت بالای محصول امروزه در خود کشور ما هم خواهان این محصول افزایش یافته است و یکی از پرفروش ترین محصولات اکثر فروشگاه ها ی فروش لوازم خانگی یخچال فریزر وایت وستینگهاوس می باشد.

 

دغدغه بسیاری از مشتریان دیر رسیدن تعمیرکاران یخچال فریزر به محل می باشد که باعث آزرده خاطر شدن مشتریان می شود که در این راستا تهران سرویس در کمتر از 30 دقیقه از تماس مشتری در محل حاضر می شود و کار تعمیر یخچال فریزر وایت وستینگهاوس را انجام می دهد.

شرکت تهران سرویس تمام تعمیرات خود را با قیمت های دریافتی از اتحادیه صنف تعمیرکاران تعمیر یخچال فریزر انجام می دهد و هرگز مانند سایر تعمیرگاه های دیگر قیمت دلخواه پیشنهادی خود را به مشتری القا نمی کند.

تمام قطعاتی که شرکت تهران سرویس استفاده می کند اورجینال و فابریک می باشد و دارای ضمانت نامه می باشد تا مشتریان عزیز با خیال راحت یخچال فریزر وایت هاوس خود را تعمیر کنند.

تعمیر یخچال فریزر وایت وستینگ هاوس

تعمیر یخچال فریزر وایت وستینگهاوس

آیا یک از مشکلات زیر برای یخچال فریزر وایت وستینگ هاوس شما به وجود آمده است؟

  1. یخ نبستن یخ ساز و جایخی یخچال فریزر وایت وستینگهاوس
  2. خنک نکردن یخچال فریزر
  3. اتومات نکردن یخچال فریزر
  4. یخچال فریزر وایت وستینگ هاوس روشن است و موتور کار می کند ولی خنک سازی و اتومات کار نمی کند.
  5. یخچال فریزر وایت وستینگ هاوس دچار اتصالی به خاطر نوسانات برق شده است.
  6. قسمت جایخی یا قسمت تریزون یخچال فریزر هنگام تمیز کردن آسیب دیده است و سوراخ شده است.
  7. لامپ داخل یخچال فریزر وایت وستینگهاوس روشن نمی شود.

 

شاید مشکل شما هم یکی از این موارد گفته شده باشد و یا شاید مشکل شما تخصصی تر از این موارد باشد که در هر صورت باید تعمیر کار تعمیر یخچال فریزر وایت وستینگهاوس برای تعمیر یخچال فریزر به محل شما فرستاده شود و مشکل یخچال فریزر وایت وستینگهاوس شما را برطرف کند.

 

برای تعمیر یخچال فریزر وایت وستینگ هاوس باید به کجا مراجعه کرد؟

برای تعمیر یخچال فریزر باید با نمایندگی رسمی و مجاز یخچال فریزر وایت وستینگ هاوس تماس بگیرید و درخواست تعمیر خود را ثبت کنید.

شرکت تهران سرویس نمایندگی مجاز و رسمی یخچال فریزر وایت وستینگهاوس در تهران می باشد که بر اساس خط مشی های خود بهترین خدمات را به تمامی مشتریان خود در سرتاسر تهران انجام میدهد.

برای تماس با نمایندگی مجاز یخچال فریزر وایت وستینگهاوس کافی است با شماره تماس 88077030-021 تماس بگیرید و یا از به صورت آنلاین سفارش تعمیر یخچال فریزر خود را ثبت کنید تا همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن هماهنگی های لازمه را با شما داشته باشیند و کار تعمیر یخچال فریزر شما به صورت عالی انجام شود.

 

ثبت آنلاین درخواست تعمیرات

    لینک های مفید

    نمایندگی مجاز تعمیر یخچال سامسونگ

    نمایندگی مجاز تعمیر یخچال ال جی

    نمایندگی مجاز تعمیر یخچال ویرپول

    نمایندگی مجاز تعمیر یخچال جنرال الکتریک

    5/5 - (2 امتیاز)

    تماس با شما !

    دوستان عزیزی که در تهران یا کرج زندگی می کنند می توانند با پر کردن فرم زیر درخواست بازدید حضوری تکنیسین تعمیرات یخچال را ثبت نمایند تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.







      فقط استان های تهران و کرج
      Select an option
      شماره تلفن *
      Fill out this field

      آیا به تعمیرکار احتیاج دارید؟

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

      Fill out this field
      Fill out this field
      لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

      مقالات آموزشی یخچال