نمایندگی مجاز تعمیر یخچال میتگ MAYTAG

275

تعمیر یخچال میتگ (MAYTAG) در شرکت تهران سرویس با ضمانت کتبی و در محل انجام می شود. امروز راهی را برای حل مشکل بسیاری از عزیزان پیشنهاد می کنم که می تواند کارگشای دوستانی باشد که یخچال فریزر میتگ یا میتگ دارند و متاسفانه یخچال فریزر میتگ آنها خراب شده است و نیاز به تعمیر یخچال فریزر میتگ دارند.

تعمیر یخچال میتک

مای تگ(میتگ) چیست؟

تهران سرویس نمایندگی مجاز تعمیر یخچال میتگ MAYTAG

شرکت میتگ در سال 1925 توسط فردریک میتاگ بنیان گذاری شد.شرکت میتگ در آمریکا قرار دارد و کاراولیه خود را با تولیدات ماشین لباسشویی شروع کرد. در چند سال اخیر شرکت هایی مثل ویرپول و آمانا خواستار خریداری کامل شرکت مای تگ شده اند که این شرکت  تا به این زمان پیشنهاد رقبا را قبول نکرده است و با تولیدات ماشین لباسشویی و یخچال فریزر و ظرفشویی و بسیاری از لوازم خانگی به عنوان رقیبی قدرتمند در برابر شرکت های بزرگ تولیدات لوازم خانگی ادعای وجودیت می نماید.

تولیدات شرکت میتگ چه کالاهایی می باشند؟

تولیدات اصلی شرکت مای تگ شامل تولید یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و جاروبرقی می باشد که در ایران اغلب فقط یخچال فریزر و ماشین لباسشویی این شرکت وارد می شود.

یخچال فریزر مای تگتهران سرویس نمایندگی مجاز تعمیر یخچال میتگ MAYTAG

 

تعمیر یخچال فریزر میتگ

در ابتدا مطمئین شوید که در جریان برق وصل می باشد و یخچال فریزر به برق متصل می باشد.

سپس اگر موتور یخچال روشن شد و صدایی شبیه کار کردن یخچال از آن شنیده شد یعنی یخچال از نظر موتور مشکلی ندارد.

ولی اگر موتور روشن نشد یعنی مشکل پیش آمده تخصصی می باشد و باید حتما تکنیسین مجرب و کاربلد یخچال فریزر را از نظر مشکل پیش آمده ببرسی نماید.

نمایندگی مجاز تعمیر بخچال فریزر میتگ با سابقه 25 سال خود در زمینه تعمیرات لوازم خانگی از جمله تعمیر یخچال فریزرتعمیر ساید بای سایدتعمیر ماشین لباسشوییتعمیر کولرگازی و تعمیر مایکروفر متخصص ترین تعمیرکار در این حوزه را برای کار شما می فرستد.

مشکلاتی که ممکن است برای یخچال فریزر میتگ به وجود آید:

  • یخچال فریزر میتگ  از کار افتاده و خنک نمی کند.
  •  جایخی برفک زده است.
  •  بدنه یخچال فریزر میتگ گرم است.
  •  مواد عذایی داخل یخچال فریزر میتگ یخ می زند.
  •  تنظیمات دمای یخچال فریزر میتگ به هم می خورد.
  •  فضای داخل یخچال فریزر میتگ بوی بد می دهد.
  • یخچال فریزر صدای غیر طبیعی دارد.
  •  آبسرد کن آب نمی دهد.
  • تعمیر برد یخچال میتگ(مای تگ)
  •  آب سرد کن  آب خنک نمی دهد.
  • سرما نداشتن یخچال میتگ

مزایای استفاده از تعمیرگاه مجاز یخچال فریزر میتگ:

  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال
  • تضمین تعمیر یخچال فریزر مای تگ به صورت کتبی تا 12 ماه گارانتی
  • قیمت‌ تعمیرات برابر با نرخ تعیین‌شده از سوی نهادهای نظارتی می باشد.
  • انجام کلیه تعمیرات در منزل یا محل کار بدون جابجایی و هزینه های اضافی
  • داشتن تعمیرکارانی که تخصصشان فقط  تعمیر یخچال فریزر مای تگ است
  • برآورد هزینه برای مشتری قبل از شروع تعمیرات

گارانتی تعمیر یخچال فریزر میتگ Maytag

در صورتی که تکنیسین های شرکت تهران سرویس کار تعمیر و سرویس یخچال فریزر شما را انجام دهند ما تعمیرات خود را از 6 ماه تا یک سال به صورت دائمی تضمین می کنیم.

شماره تماس شرکت تهران سرویس که به صورت شبانه روزی آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات و خدمات رسانی به مشتریان عزیز می باشد.

02188077030

تعمیر برد یخچال میتگ

تعمیر برد یخچال میتگ

برد الکترونیکی یخچال میتگ یکی از حساس ترین قطعات در این یخچال می باشد. خرابی برد الکترونیکی بستگی ه میزان خرابی که دارد می تواند باعث شود کل یخچال از کار بیوفتد.

پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد حتما مقاله جذاب و 100% کاربردی تعمیر برد یخچال میتگ را مطالعه کنید. در این مقاله به تمام مشکلات احتمالی برد الکترونیکی یخچال MAYTAG اشاره شده است که می تواند در راهنمایی شما بسیار کمک نماید.

تعمیرات درب یخچال میتگ MAYTAG

تعمیرات درب یخچال میتگ MAYTAG شامل چه مواردی می‌باشد؟ آیا تعمیرات درب هر مدل از یخچال های میتگ با هم متفاوت است؟ برای رسیدن به پاسخ این سوالات تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

تعمیرات درب یخچال میتگ

تعمیر درب یخچال تهران سرویس

تعمیرات درب یخچال که شامل موارد کلی در رابطه با تعمیر درب یخچال است، موضوع حائز اهمیتی بود که قصد داریم در این مقاله به ارائه توضیحات بیشتر در رابطه با آن بپردازیم.

تعمیر درب یخچال کار هر کسی نیست و باید توسط متخصص یا تعمیرکاری که دانش فنی لازم در این زمینه را دارد انجام شود. البته با تهران سرویس دیگر هیچ نگرانی در رابطه با تعمیر درب یخچال خود نداشته باشید. چون تعمیر درب یخچال MAYTAG از تخصص های اصلی تعمیرکاران شرکت تهران سرویس میباشد.

تعمیرات درب یخچال میتگ MAYTAG شامل چه مواردی می‌باشد؟

زمانی که درب یخچال دچار مشکل میشود، این مشکل میتواند در قسمت های مختلف درب رخ دهد و علت خاص خودش را داشته باشد. تعمیر درب یخچال میتگ شامل موارد مختلفی میباشد که در زیر به آن اشاره می‌کنیم:

  • تعمیر فرو رفتگی درب یخچال
  • تعمیر زنگ زدگی درب یخچال
  • تعمیر پوسیدگی درب یخچال

هر کدام از این موارد از جمله مشکلات رایج مربوط به درب یخچال هستند که ممکن است برای هر نوع مدل و برندی اتفاق بیفتد.

آیا تعمیرات درب هر مدل از یخچال های میتگ با هم متفاوت است؟

در پاسخ به این سوال باید بگویم که بله! یخچال های میتگ مدل‌های مختلفی دارند. در دو نوع از یخچال های قدیمی و جدید میتگ تعمیر متفاوت است. تعمیر کردن درب یخچال های قدیمی راحت تر از یخچال های مجهز امروزی هستند.

حتی تعمیرات درب برای یخچال های ساید بای ساید میتگ با یخچال های تک و مدل های دیگر فرق میکند. یخچال هایی  که دارای دیسپنسر هستند معمولا بیشتر از ناحیه آبریز دچار مشکل شده و به تعمیر نیاز پیدا میکنند.

فرو رفتگی درب یخچال میتگ

فرو رفتگی درب یخچال از جمله مشکلاتی است که برای بیشتر یخچال ها در حین جا به جایی اتفاق میفتد. وقتی شما قصد جا به جایی یخچال را دارید بهتر است تمام بدنه یخچال را با استفاده از نوار های ضربه گیر عایق بندی کنید.

با استفاده از این روش میتوانید از ضربه خوردن و ایجاد فرو رفتگی روی درب و بدنه یخچال جلوگیری کنید. وقتی درب در اثرضربه خوردن دچار فرو رفتگی میشود در نمایندگی های بزرگ، درب یخچال را با استفاده از یک مکش بسیار قوی به سمت بیرون میکشند و با استفاده از ابزار های تعمیر، فرو رفتگی درب را به حالت اولیه خودش درمیاورند.

زنگ زدگی درب یخچال میتگ

رفع و تعمیر زنگ زدگی درب های یخچال SAMSUNG

زنگ زدگی درب یخچال دومین مورد از مشکلات رایج درب یخچال میباشد. شاید برای شما هم جای سوال باشد که چرا زنگ زدگی اتفاق میفتد؟! 100% زنگ زدگی در اثر وجود رطوبت اتفاق میفتد و تنها رطوبت دلیل باعث ایجاد این مشکل میشود.

وقتی بر روی بدنه، پیچ و مهره ها و لولاهای درب یخچال شبنم های آب یا لکه های مواد غذایی وجود داشته باشند با گذشت زمان این شبم و لکه ها به لایه های زیرین نفوذ کرده و به صورت لکه های زرد رنگ روی درب و بدنه یخچال نمایان میشوند. میزان سرعت پیشروی زنگ زدگی بسیار زیاد است و اگر از آن جلوگیری نشود تمام درب دچار زنگ زدگی میشود.

پوسیدگی درب یخچال میتگ

پوسیدگی درب یخچال

پوسیدگی درب یخچال از ناخوشایندترین اتفاقات ممکن برای هر یخچالی است. گاها مثلا در قسمت آبریز قطره های آب جمع شده و در اثر گذشت زمان به بدنه و لایه های زیرین رنگ نفذ میکنند، این کار باعث مرطوب شدن قسمت هایی زیرن میشود و در نتیجه مدتی بعد شما شاهد پوسیدگی درب خواهید شد.

اگر پوسیدگی درب جدی باشد و پیشروی زیادی کرده باشد حل این مشکل با تعمیر انجام پذیر نیست بلکه باید باید درب را تعویض کنید. در چنین شرایطی شما میتوانید از نمایندگی مجاز تعمیرات تهران سرویس کمک بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن و با ارائه کیفیت و هزینه مناسب مشکل درب یخچال میتگ شما حل شود.

رفع زنگ زدگی درب یخچال

راه های مختلفی برای برطرف کردن مشکل زنگ زدگی درب یخچال وجود دارد. مثلا میتوانید از روش های خانگی برای از بین بردن زنگ زدگی های کم و در حد چند لکه استفاده کنید یا از اسپری ضد زنگ شیمیایی که در بازار به فراوانی موجود است کمک بگیرید، ولی این روش ها تنها برای زنگ زدگی های جزئی میباشد.

وقتی زنگ زدگی پیشروی داشته باشد می تواند سراسر درب یخچال را بپوشاند و زیبایی را از یخچال بگیرد. هر کسی توان از بین بردن تخصصی زنگ زدگی را ندارد، با توجه به مشکل پیش آمده حتما از  نمایندگی مجاز تعمیرات درخواست کمک فرمائید.

راه های از بین بردن زنگ زدگی و پوسیدگی درب یخچال

بیشتر از دو راه برای برطرف کردن زنگ زدگی و پوسیدگی درب یخچال وجود ندارد، که اولی تعمیر و دیگر تعویض درب است. تعمیر درب یخچال در صورتی پیشنهاد میشود که زنگ زدگی و پوسیدگی آنچنان زیاد نباشند و ارزش تعمیر کردن را داشته باشد.

ولی از تعویض برای مواقع بحرانی استفاده میشود. مثلا شما دیر متوجه پیشروی زیاد پوسیدگی و زنگ زدگی شده باشید، در این چنین شرایطی هیچ کاری جز تعویض نمیتواند مشکل را برطرف کند چون علاوه بر وارد شدن آسیب به ظاهر یخچال، به درب یخچال نیز آسیب جدی وارد شده است.

هزینه تعویض و تعمیر درب یخچالMAYTAG

هزینه های تعمیر و تعویض درب یخچال به میزان آسیب دیدگی درب یخچال بستگی دارد. برای تعمیرات جزئی درب چندان هزینه هایی زیادی اعمال نمیشود. ولی برای انجام کارهای تخصصی مثل تعویض درب که نیاز به تخصص خاص دارد هزینه های بالاتری اعمال میشود.

یکی از مشکلاتی که تعویض درب یخچال در پی دارد، این است که احتمال پیدا نکردن درب یخچال برای همان مدل از یخچال وجود دارد. و شاید شما مجبور شوید از درب دیگری برای یخچال خود استفده کنید.

تعمیرات درب یخچال میتگ MAYTAG در شرکت تهران سرویس

انجام تمامی خدمات مربوط به تعمیر و تعویض درب یخچال میتگ MAYTAG با بهترین کیفیت، در سریعترین زمان و ارائه ضمانتامه کتبی به صورت شبانه روزی توسط نمایندگی مجاز تعمیرات تهران سرویس انجام میپذیرد و شما میتوانید با استفاده از شماره 88077030-021 جهت برقراری ارتباط با شرکت تماس بگیرید.

5/5 - (2 امتیاز)

تماس با شما !

دوستان عزیزی که در تهران یا کرج زندگی می کنند می توانند با پر کردن فرم زیر درخواست بازدید حضوری تکنیسین تعمیرات یخچال را ثبت نمایند تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.







    فقط استان های تهران و کرج
    Select an option
    شماره تلفن *
    Fill out this field

    آیا به تعمیرکار احتیاج دارید؟

    1 دیدگاه. Leave new

    • على نوربخش
      2021-05-07 9:25 ق.ظ

      سلام
      يخچال فريزرmaytagدارمبردآن خراب شده وشبانه روزچندبارخاموش روشن ميكرد(همراه بابازوبسته شدن درب آبسردكن) ودرآن زمان شركت شمارانمى شناختم ويك تعميركارازشهرخودمان آوردم ايشان نتوانست بردراتعميركنه وآبسردكن ويخسازراقطع وهمچنين دوبردجلووپشت يخچال فريزرراتوسط دوسيم مجزا به برق شهرنصب كرده الان يخچال فريزركارميكنه امايخسازوآبسردكن آن قطع هستش ،ضمن اينكه مصرف برق منزلم تقريبا سه برابرقبل شده است
      لذادرصورتيكه درشمال تعميركارى مجرب كه باشماهمكارى ميكنه ميشناسيد معرفى كنيدواگرنميشناسيد خواهشمنداست ترتيبى اتخاذبشه تاتعمييركارشما براانجام تعميربه آمل اعزام بشه
      ضمنا اگرشماره اى بدهيدتاتوضييات بيشتربدهم تشكرميشه
      اگرپيامى داردميتونيدبه شماره خودم09113275210به صورت sms،واتساپ،تلگرام ارسال نماييديااينكه ازطريق جى ميل پيام راارسال بفرماييد
      ضمنا يخچال فريزر من ازنوع
      يخچال دودرب دربالا
      فريزركشويى درپايين
      است اگرشماره واتساپ وياتلگرام داريدارسال بفرماييد تاعكس آنرابرايتان ارسال كنم
      ضمناكشوهاى فريزرزنگ زده ميخواهم عوض كنم
      فريزرهم درازمدت برفك ميزنه

      پاسخ

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Fill out this field
    Fill out this field
    لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

    مقالات آموزشی یخچال