کولر گازی دیواری Wind Free سامسونگ

104

کولر گازی دیواری  Wind Free سامسونگ تحولی جدید در زمینه کولرگازی می باشد که شرکت سامسونگ با شگرد خاص خود مثل همیشه مشتریان خود را غافلگیر کرده است. تهران سرویس، تعمیرگاه مجاز تعمیر یخچال و تعمیر یخچال فریزر امیدوار است از این خبر جذاب راضی باشید. در ادامه خواهید دید کولرگازی گازی دیواری Wind Free سامنسونگ زندگی را چقدر شیرین کرده است.

کولر گازی دیواری Wind Free سامسونگ

[ultimate_spacer height=”30″]

سرمایش سریع

سرمایش سریع

ذخیره انرژی

ذخیره انرژی عالی

اینورتر دیجیتال 8 پین

اینورتر دیجیتال 8 پین

باد ملایم کولر گازی

باد ملایم بی نظیر

[ultimate_spacer height=”30″]

تحولی نوین در خنک سازی محیط

 

کولرگازی دیواری Wind Free سامسونگ با استفاده از تکنولوژی بی نظیر خود می تواند شما را خنک کند بدون اینکه هرگز احساس کنید بادی به شما خورده است. سیستم سرمایشی کولرگازی دیواری Wind Free سامسونگ دارای 21 هزارتا منفذ یا سوراخ ریز بر روی سطح بدنه خود می باشد که هوا را به بیرون انتقال می دهند تا هرگز احساس برخورد باد تند به خودتان را نکنید.

تفاوت دیگر این کولر گازی با نوع کولر گازی آبی و قدیمی در این می باشد که کولر گازی دیواری Wind Free سامسونگ 68 درصد مصرف انرژی را کم کرده است و با افزایش کارایی و بازدهی بالا می تواند مصرف انرژی را تا حد بسیار زیادی پایین بیاورد. کولرهای قدیمی دارای یک جریان ورودی شدید باد بودند و باد ورودی آنها بسیار اذیت کننده بود در حالی که در این مدل هرگز احساس برخورد باد به خودتان را احساس نمی کنید ولی خیلی سریع خنک می شوید.

کولرگازی دیواری Wind Free سامسونگ

جریان هوای بسیار آرام

 

طبق مقیاس بوفورت برای سنجش شدت باد، به جریان هوایی «آرام» گفته می‌شود که با سرعت کمتر از 0/3 متر بر ثانیه بوزد و فاقد جریان هوای سرد باشد.

کولر گازی دیواری Wind Free سامسونگ تمام قوانین را رعایت کرده است و با سرعت باد کمتر از  0/3 متر بر ثانیه متفاوت ترین احساس خنک شدن را به شما خواهد داد و هرگز در مقابل چنین بادی اذیت نخواهید شد.

[ultimate_spacer height=”30″]

در مصرف انرژی صرفه جویی کنید

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که مصرف انرژی زیادی دارید تهران سرویس پیشنهاد می کند که مناسب ترین کولر گازی در فصل گرما فقط کولر گازی دیواری Wind Free سامسونگ می باشد تا با 68 درصد صرفه جویی در مصرف انرژی تاثیر فوق العاده ای بر روی هزینه های شما خواهد داشت.

چه چیزی باعث می شود اینگونه مصرف انرژی کمتر شود؟

اینورتر دیجیتال 8 قطبی دستگاه باعث می‌شود که مصرف انرژی تنها برابر %32 از مصرف انرژی مدل‌های معمولی باشد و همچنین کولر گازی دیواری Wind Free سامسونگ دمای مناسب برای محیط در فصل گرما و سرما را تشخیص می دهد و نیازی به خاموش روشن کردن مکرر دستگاه نمی باشد.

[ultimate_spacer height=”30″]

سریعتر خنک شوید

 

کولر گازی دیواری Wind Free سامسونگ به گونه ای طراحی شده است تا برخلاف مدل های پیشین تمامی فضای اتاق را خنک کند و شما در هر جایی از اتاق باشید خنک خواهید شد. این امر به وسیله فناوری اینورتر دیجیتال 8 قطبی محقق شده است که هوا را تا 43 درصد سریعتر خنک می سازد. و همچنین به دلیل ساختار مثلثی دستگاه، هوای خنک می تواند تا فاصله دورتری در اتاق جابجا شود. درحالی که مدل های پیشین فقط فضای روبروی خود را خنک می کردند.

کولرگازی دیواری Wind Free سامسونگ

قابلیت کنترل در هر زمان و هر جا

 

وقتی گفته می شود کولر گازی دیواری Wind Free سامسونگ با تکنولوژی روز دنیا ساخته شده است بی دلیل نیست. شما با استفاده از گوشی موبایل و تبلت خود می توانید دستگاه را کنترل کنید و در هر لحظه که بخواهید می توانید سرعت گردش و همچنین درجه خنکی دستگاه را با گوشی هوشمندتان تغییر دهید.

کنترل دستگاه با استفاده از Wi-Fi صورت می گیرد. ابتدا کولرگازی را به Wi-Fi منزل متصل کنید و سپس با استفاده از برنامه Smart Home  شرکت سامسونگ کولرگازی خود را کنترل کنید. همچنین این برنامه میزان انرژی مصرفی و همچنین مشکلات احتمالی دستگاه را به اطلاع شما می رساند. در این صورت شما می توانید به بهترین نحو ممکن از کولر گازی دیواری Wind Free سامسونگ خود استفاده نمایید.

کولرگازی دیواری Wind Free سامسونگ
[ultimate_spacer height=”30″]

لذت خواب راحت

 

شاید برای شما پیش آمده باشد وقتی از خواب بیدار می شوید خیس در عرق شدید و اصلا خواب راحتی نداشتید، تهران سرویس پیشنهاد می کند با کولر گازی دیواری Wind Free سامسونگ برای همیشه این مشکل را حل کنید.

حالت «خواب راحت» با سرمایش بدون باد٬ هوای ایده‌آل را در اتاق خواب شما بوجود می‌آورد تا بدون دمش جریان هوای سرد خواب راحتی را در شب و روز تجربه کنید. قابلیت کنترل دمای آن با سرمایش بدون باد کمک می‌کند که سریع به خواب بروید، خواب عمیقی داشته باشید و با نشاط از خواب بیدار شوید.

تهران سرویس کولر گازی دیواری Wind Free سامسونگ
[ultimate_spacer height=”30″]

آسودگی دائم بدون تغییر تنظیمات

 

 

کولر گازی دیواری Wind Free سامسونگ دارای گزینه منحصر به فردی در تنظیمات خود می باشد که به آن سرمایش دو مرححله ای گفته می شود. با استفاده از این گزینه، این امکان برای شما فراهم می آورد تا در ابتدا با استفاده از سرمایش سریع محیط را خنک می کند و سپس خود به خود به حالت سرمایش بدون باد تغییر می کند تا دما را ثابت نگه دارد.

در این صورت همیشه شما هوای خنک را احساس خواهید کرد و هرگز احساس گرم بدون و سرد بودن بیش از حد شما را اذیت نخواهد کرد. همچنین هرگز نیازی به تغییر مکرر تنظیمات دستگاه نیاز نمی باشد و با اعمال این گزینه خیال شما بابت هوای ماندگار خنک راحت خواهد شد.

[ultimate_spacer height=”30″]

کاهش ریزگردها تا 99%

 

فیلتر کولر گازی دیواری Wind Free سامسونگ به گونه ای طراحی شده است تا ذرات ریز موجود در هوا به اندازه 2.5 میکرونی را جذب خود کند تا هوایی سالم به ریه های تنفسی شما برسد. این فیلتر بر روی تمامی سطح کولرگازی قرار گرده است تا هوای 100% سالم را به فضای اتاق پخش کند.

[ultimate_spacer height=”30″]
شستشوی فیلتر کولرگازی

سریعترین روش تمیز کردن فیلتر

Easy Filter Plus تکنولوژی منحصر به فردی است که کار تمیز کردن فیلتر را خیلی راحت کرده است. با این تکنولوژی در هر زمان و هر موقع احساس کردید فیلتر کولر گازی دیواری Wind Free سامسونگ گرد و غبار گرفته است، آن را از کولرگازی جدا کنید و با آب معمولی بشویید.

فیلتر کولرگازی به گونه ای تعبیه شده است تا به راحتی و فقط با چند حرکت دست فیلتر از جای آن جدا گردد. در این صورت می توان همیشه فیلتر را به صورت کامل تمیز نمود و همیشه یک فیلتر نو و تمیز بر روی کولرگازی خود داشت.

موقع باز کردن فیلتر نگران ذرات ریز هوا نباشید! چون بر روی سطح کولرگازی روکش آنتی باکتریالی وجود دارد که مانع از رسیدن ذرات معلق در هوا به داخل کولرگازی می شود و تا تمامی مواد حساسیت زا و آلوده در هوا را فیلتر می کند.

کولر سامسونگ مقاوم

عملکرد پایدار و بادوام

محافظ سه گانه پلاس

کولر گازی دیواری Wind Free سامسونگ مقاوم در برایر شرایط جوی هوا و همچنین ضربه و پوسیدگی و همچنین دارای محافظ درونی برای مقابله با ولتاژ نامناسب برق می باشد.

نکته مثب دیگر درباره این دستگاه این می باشد که در خود بدنه کولرگازی Wind Free محافظ برق برای جلوگیری از صدمه دیدن کولرگازی در مواقعی که نوسانات برق وجود دارد و ممکن است به کولرگازی صدمه وارد شود، قرار دارد.

کولرگازی Wind Free سامسونگ دارای روکشی صخیم برای جلوگیری پوسیدگی نیز می باشد که در این صورت برخلاف کولرهای قدیمی هرگز این کولرگازی دچار پوسیدگی نمی گردد و این لایه محافظ مانع از بروز زنگ زدی و آهن خوردگی بدنه کولرگازی Wind Free می شود.

[ultimate_spacer height=”30″]

تعمیر کولرگازی در تهران

[ultimate_spacer height=”30″]
تعمیر کولرگازی در تهران

چگونه کولرگازی خود را تعمیر کنیم؟

تعمیرگاه مجاز تهران سرویس علاوه بر تعمیر یخچال و تعمیر یخچال فریزر دارای تجربه چندین سال در زمینه نصب و تعمیر کولرگازی می باشد. از این رو این شرکت آمادگی 100% برای تعمیر کولرگازی در تمام مناطق تهران و کرج را دارد. و لازم به ذکر است که برای تعمیر کولرگازی خود نیازی نیست کولر را به تعمیرگاه جابجا کنید چون ما تعمیرگاه را به محل شما می آوریم.

تمامی تعمیرات کولرگازی توسط متخصص ترین تکنیسین تعمیر کولرگازی انجام می گیرد و همچنین تعمیرات شر کت تهران سرویس دارای ضمانت نامه کتبی می باشد تا شما با خیال آسوده کولرگازی خود را تعمیر نمایید.

شاید تازه کولرگازی خریداری نموده اید و در نصب آن مشکل دارید؛ نگران نباشید ما می توانیم در کمتر از 15 دقیقه کولر گازی شما را نصب نماییم تا بدون هیچ مشکلی از کولر گازی خود استفاده کنید و در فصل گرما هوای خنک را به منزل یا محل کار خود بیاورید و لذت ببرید. تهران سرویس همیشه در کنارتان است.

ساده ترین راه برقراری تماس با تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تهران سرویس، تماس با شماره تلفن 88077030 می باشد که به صورت شبانه روزی و 24 ساعته و حتی در ایام تعطیل در خدمت همشریان عزیز می باشد.

لینک اصلی خبر

لینک های مفید

نمایندگی مجاز تعمیر یخچال سامسونگ

نمایندگی مجاز تعمیر یخچال ال جی

نمایندگی مجاز تعمیر یخچال ویرپول

نمایندگی مجاز تعمیر یخچال جنرال الکتریک

امتیاز مطلب

تماس با شما !

دوستان عزیزی که در تهران یا کرج زندگی می کنند می توانند با پر کردن فرم زیر درخواست بازدید حضوری تکنیسین تعمیرات یخچال را ثبت نمایند تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.







    فقط استان های تهران و کرج
    Select an option
    شماره تلفن *
    Fill out this field

    آیا به تعمیرکار احتیاج دارید؟

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Fill out this field
    Fill out this field
    لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

    مقالات آموزشی یخچال