1,107

تعمیر یخچال مابه mabe از جمله خدمات شرکت تهران سرویس می باشد که در این پست تمام توضیحات لازمه را به شما ارائه می دهیم.  امروز تهران سرویس موثرترین راه ممکن برای مشکل شما را به شما پیشنهاد می کند تا در اسرع وقت مشکل پیش آمده برطرف شود و بتوانید از یخچال فریزر مابه خود همانند استفاده کنید.

نمایندگی مجاز تعمیر یخچال فریزر مابه در تهران

شرکت مابه

شرکت مکزیکی مابه کار خود را از سال 1950 با تولید مبلمان خانگی شروع کرد و پس از همکاری با شرکت جنرال الکتریک در مدت کوتاهی توانست نیمی از بازار فروش یخچال و لوازم خانگی آمریکا را فتح کند. شرکت مابه هم اکنون محصولات خود را به 70 کشور صادر می کند که مهمترین آن ها یخچال فریزر می باشد.

نمایندگی تعمیرات یخچال مابه Mabe

آیا یخچال فریزر مابه شما دچار مشکل شده است و نیاز به تعمیر دارد ؟ مهم نیست یخچال فریزر مابه خود را از کجا خریداری کرده اید و یا چه مدلی دارد چون تکنیسین های حرفه ای و باتجربه تعمیر یخچال فریزر ما در تهران و کرج تمام برندها و مدل های مختلف  یخچال فریزر مابه را  تعمیر و پشتیبانی می کنند.

ما به خاطر داشتن شعب های متعدد در سطح شمال،جنوب،شرق و غرب تهران و همچنین کرج در سریع ترین زمان ممکن به منزل یا محل کارتان مراجعه می کنیم.

بسیاری از تعمیر کاران در این زمینه حل شدن مشکل را فقط در تعویض قطعه می دانند و باعث بالا رفتن هزینه برای مشتری می شود ولی متخصصین تعمیرگاه تخصصی مابه با دانش کافی که دارند اول به دنبال تعمیر و سپس به دنبال تعویض هستند.

به دلیل اینکه هرساله محصولات جدیدی وارد بازار می شود باید دانش فنی تکنیسین ها هم به روز شود که در این راستا شرکت تهران سرویس با برگزاری دوره های آموزش فنی تمامی موارد لازم را به تکنیسین ها القا میکند تا مناسب ترین فرد برای تعمیر یخچال فریزر شما باشند.

تهران سرویس بزرگترین مرکز تعمیرات مجاز یخچال فریزر و ساید بای ساید

تعمیرگاه تخصصی و مجاز تهران سرویس سریع ترین و قابل اعتمادترین تعمیرگاه برای سرویس و تعمیر یخچال فریزر مابه، ساید بای ساید ،لباسشویی و ظرفشویی می باشد که با کادری مجرب و کارآزموده در سراسر تهران ،کرج و حومه و با ارائه ضمانت کتبی تعمیر یخچال فریزر مابه بهترین انتخاب برای مشتریان عزیز می باشد.

تکنیسین های متخصص ما بهترین در زمینه تعمیرات لوازم خانگی تمامی برندهای موجود در بازار می باشند که تمامی برندهای معتبر و معروف از جمله سامسونگ، ال جی، دوو ، ویرپول، وایت هاوس بوش، زیمنس جنرال الکتریک و… را تعمیر میکنیم.

تکنیسین های ما بعد از مراجعه به منزل یا محل کار مشتری پس از پیدا کردن مشکل یخچال فریزر مابه اول هزینه تعمیر را به مشتری اعلام میکنند و هدف اصلی ما تعمیر یخچال فریزر مابه می باشد تا تعویض قطعه تا مشتریان عزیز هزینه کمتری را متقبل شوند.

عمده مشکلات یخچال فریزر مابه

  • یخچال فریزر مابه افت سرما پیدا کرده است.
  • درجه دستگاه چشمک زن می باشد.
  • یخچال فریزر مابه صدای غیر طبیعی و غیر عادی دارد.
  • یخچال و فریزر گرم شده است.
  • یخچال فریزر مابه یخ سازی نمی کند.
  • موتور یا کمپرسور یخچال فریزر مابه کار نمی کند.
  • تعمیر برد یخچال مابه
  • یخچال فریزر مابه یکسره کار می کند و حالت اتوماتیک آن کار نمی کند.

البته دلایل دیگری  هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن مشکلاتی برای  یخچال فریزر مابه  شود. اگر شما مشکلی دارید که در لیست بالا ذکر نشده است و یا نمی دانید که به چه علت یخچال فریزر مابه شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک متخصص جهت عیب یابی و تعمیر یخچال فریزر مابه در محل برای آدرس اعلامی شما فرستاده شود.

تعمیر ساید بای ساید مابه

تعمیر ساید بای ساید مابه در محل و با ضمانت کتبی مدت دار توسط بزرگ ترین شرکت خدمات تعمیرات یخچال در تهران و کرج. شرکت تهران سرویس تمام خرابی های یخچال ساید بای ساید مابه را در سریع ترین زمان ممکن.

تعمیر یخچال مابه در تجریش تهران

تعمیر یخچال مابه در تجریش

نمایندگی مجاز تعمیر یخچال تهران سرویس علاوه بر ارائه خدمات در سراسر تهران و کرج، امکان ارائه خدمات شبانه روزی برای تعمیرات یخچال مابه در شمال تهران و تجریش را نیز دارد.

پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله تعمیر یخچال مابه در تجریش را مطالعه کنید.

پوسیدگی و زنگ زدگی درب یخچال مابه

پوسیدگی و زنگ زدگی درب یخچال مابه چه هنگامی اتفاق میفتد؟ در اثر چه عواملی درب یخچال دچار زنگ زدگی میشود؟ چطور میتوان پوسیدگی و زنگ زدگی را از بین برد؟ برای پاسخ به این سوالات با ما همراه باشید.

پوسیدگی و زنگ زدگی درب یخچال مابه

از نا خوشایندترین بلاهایی که ممکن است بر سر یخچال شما هم بیاید، قطعا پوسیدگی و زنگ زدگی درب یخچال است. در این مقاله قصد داریم که علت های اصلی پوسیدگی و زنگ زدگی را به شما معرفی کنیم، همچنین میخواهیم نحوه رفع و برطرف کردن این مشکل را به طور کامل توضیح دهیم.

 پوسیدگی و زنگ زدگی درب یخچال مابه چه هنگامی اتفاق میفتد؟

پوسیدگی و زنگ زدگی از آنجایی اتفاق میفتد که پیچ و مهرهای لولای درب یخچال یا قسمت دیسپنسر در اثر شبنم هایی که به لایه های زیر درب نفوذ کرده و رطوبت را به طور 100% جذب کرده اند، پوسیده میشود. در این هنگام رطوبت تاثیر خیلی بدی بر روی روی درب میگذارد  باعث پیشروی هر چه سریعتر پوسیدگی و زنگ زدگی میشود.

 در اثر چه عواملی درب یخچال دچار زنگ زدگی میشود؟

اولین دلیلی که درب یخچال به مرور زمان دچار زنگ زدگی میشود، وجود رطوبت است. رطوبت جزو تاثیر گذار ترین عوامل موثر بر روی درب یخچال برای ایجاد زنگ زدگی و پوسیدگی است. بعد از رطوبت، قرار گرفتن یخچال در معرض گرما و محیط گرم هم برای یخچال دردسر ساز خواهد بود.

اگر بخواهیم به طور مختصر دلایل و عواملی که موجب پوسیدگی و زنگ زدگی درب یخچال میشوند را بیان کنیم، باید موارد زیر را نام ببریم:

  • قرار گرفتن یخچال در محیط گرم
  • رطوبت داشتن سطح درب و پیچ و مهره های لولا
  • تمیز نکردن سطح بدنه و درب یخچال به هنگام استفاد از آن
  • رعایت نکردن حد فاصله مثلث آشپزخانه

چطور میتوان پوسیدگی و زنگ زدگی را از بین برد؟

راه و روش های زیادی برای از بین بردن زنگ زدگی به وجود آمده وجود دارد، ولی شما تنها دو راه برای رفع این مشکل دارید یکی تعمیر محل زنگ زده و دیگری تعویض کلی درب. اگر پوسیدگی و زنگ زدگی درب یخچال شما در حدی نیست که حتی به چشم بیاید تعمیر آن مفید خواهد بود ولی در غیر این صورت تعمیر راه حل خوبی برای برطرف کردن این مشکل نخواهد بود.

برای حل مشکل پوسیدگی و زنگ زدگی کدام روش بهتر است؟

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم دو روش برای حل این مشکل وجود دارد یکی تعمیر و دیگری تعویض. تعویض در شرایطی به شما پیشنهاد میشود که پوسیدگی و زنگ زدگی تا جایی پیشرفت کرده باشد که تمام قسمت های درب را پوشانده و زیبایی ظاهر یخچال را از بین برده باشد.

البته تعویض درب یخچال مابه کار چندان آسانی نیست چرا که نممکن است تمایل به تعویض درب داشته باشید ولی مدل درب یخچال شما یافت نشود.

تعمیر برای مواقعی که زنگ زدگی و پوسیدگی کم است هوشمندانه ترین راه برای جلوگیری از پیشروی زنگ زدگی، از بین بردن کلی مشکل و همچنین حفظ ظاهر و زیبایی یخچال است. برای تعمیر  درب یخچال از روشهای مختلفی استفاه میشود.

روش های تعمیر سطح زنگ زده درب یخچال

زمانی که قصد تعمیر سطح زنگ زده را دارید به راه های مختلفی فکر میکنید، مثلا میخواهید در اینترنت سرچ کنید که، نحوه تعمیر و از بین بردن زنگ زدگی را بفهمید ولی من به شما پیشنهاد میکنم به جای اینکار تنها مراحل زیر را با دقت مطالعه کنید و بهترین روش برای حل مشکل را انتخاب نمائید:

  • کمک گرفتن از متخصصان تعمیرات در این زمینه
  • تعمیر محل زنگ زده با استفاد از ضد زنگ های شیمیایی
  • استفاده از روش های خانگی در جهت از بین بردن زنگ زدگی

با این سه روش میتوانید به راحتی زیبایی را به یخچال خود برگردانید. در صورتی توصیه میشود که از تعمیرکاران و یا نمایندگی تعمیرات کمک بگیرید که قادر نباشید روش های گفته شده را انجام دهید. با تهران سرویس شما میتوانید بهترین کیفیت تعمیر را در سریعترین زمان برای یخچال خود تجربه کنید.

بایدها و نباید های محافظت از یخچال در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی

همه ما این را میدانیم که هر وسیله ای برای در امان ماندن از مشکلات به محافظت احتیاج دارد، خصوصا یخچال که وسیله ای بسیار ضروری در آشپزخانه میباشد. برای مراقبت از این وسیله پر اهمیت به موارد زیر دقت داشته باشید:

  • یخچال را دور از تابش مستقیم خورشید نگه دارید.
  • یخچال را در محیطی که گرم باشد به هیچ عنوان نصب نکنید.
  • فاصله مثلث آشپزخانه را رعایت کنید.
  • به طور مرتب با یک پارچه خشک سطح یخچال را تمیز کنید.
  • سرویس دوره ای یخچال را هر 6 ماه یا یک سال انجام دهید
  • تا جای ممکن از ریخته شدن بر روی قسمت دیسپنسر و سطح درب خودداری کنید.

مطمئن باشید اگر این مراحل را مرتبا انجام دهید نتیجه اش را که جلو گیری از رخ دادن مشکلاتی مثل زنگ زدگی است را به وضوح خواهید دید.

4/5 - (2 امتیاز)

تماس با شما !

دوستان عزیزی که در تهران یا کرج زندگی می کنند می توانند با پر کردن فرم زیر درخواست بازدید حضوری تکنیسین تعمیرات یخچال را ثبت نمایند تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.







    فقط استان های تهران و کرج
    Select an option
    شماره تلفن *
    Fill out this field

    آیا به تعمیرکار احتیاج دارید؟

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Fill out this field
    Fill out this field
    لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

    مقالات آموزشی یخچال