پرفروش ترین یخچال ها در سال 97

پرفروش ترین یخچال ها در سال 97

پرفروش ترین یخچال ها در سال 97 چی می باشد؟ مردم در سال 97 بیشتر متقاضی کدام مدل و برند از یخچال ها بوده اند؟ ملاک انتخاب یخچال چیست؟

پختن مواد غذاایی با اسکن بارکد آن

پختن غذا با اسکن بارکد مواد غذایی

شرکت جنرال الکتریک(GE) با انتشار محصول جدید خود به نام مایکروویو اسکن کن و بپز تحولی نو در صنعت مایکرووفر رقم زده است که مطمئنن شما را شگفت زده خواهد کرد. با ما همراه باشید….

LG InstaView ThinQ™ یخچال

تکنولوژی ™InstaView ThinQ در یخچال LG LNXS30996D

یخچال ساید بای ساید LG LNXS30996D که به زودی عرضه می شود تمام تخیلات و تصورات یک یخچال پیشرفته را به حقیقت تبدیل کرده است. یخچالی که آهنگ پخش می کند دوربین داخلی برای دیدن محتویات یخچال دارد و حتی آرشیو مواد غذایی روزانه برای مصرف و همچنین تشخیص مواد غذایی نزدیک به فاسد شدن و بسیاری از امکانات بی نظیر دیگر که فقط در یخچال LG LNXS30996D موجودمی باشد.

تهران سرویس تکنولوژی Home Connect در لوازم خانگی بوش

تکنولوژی Home Connect در لوازم خانگی بوش

در این خبر به با تکنولوژی Home Connect آشنا می شوید و با خیال راحت زمانی که در تعطیلات و مسافرت هستید می توانید لوازم خانگی بوش خود را با گوشی موبایل یا تبلت کنترل کنید و بهترین حس استفاده از تکنولوژی Home Connect را به شما می دهد.

تهران سرویس استفاده از هوش مصنوعی در یخچال سامسونگ

استفاده از هوش مصنوعی در یخچال سامسونگ

هوش مصنوعی در یخچال شاید موضوعی جدید و نا آشنایی برای شما باشد که در خبر امروز شما را با قدرت هوش مصنوعی در یخچال آشنا می کنیم که برای اولین بار شرکت سامسونگ پا در این عرصه گذاشته است تا زندگی را با تکنولوژی ادغام کند. آیا تا حالا…